Wygrałeś konkurs na obsługę klienta? Sprzedałeś komuś swoje usługi lub produkt? Przetestowałeś na blogu kosmetyki? Nawet, jeśli  było to jednorazowe zlecenie, proś o rekomendacje! To one w dużej mierze zdecydują o tym, jak szybko znajdziesz kolejnych klientów.

Potencjalny partner biznesowy zawsze patrzy na to, jak układała Ci się współpraca z poprzednią firmą. To, że ktoś obdarzył Cię zaufaniem z pewnością wpłynie na jego decyzję o podjęciu współpracy z Tobą. Zwłaszcza, jeśli będzie miał możliwość osobistego porozmawiania z osobą, która Cię zatrudniła wcześniej i zobaczenia efektów Twoich poprzednich prac. Warto więc zwrócić uwagę na jakość tego, co robimy. Bo to też są nasze rekomendacje.

Please follow and like us:
20

13 thoughts on “Proś o rekomendacje!”

  1. Doceniaj siebie, jaki inni docenili Ciebie. Przecież to możliwość dalszego rozwoju w czystej postaci. Poprzez to że pokazujemy, że jesteśmy godni współpracy dalej ją zyskujemy. I mamy w tym wszelkie techniki psychologi społecznej 🙂

  2. Cenna uwaga! W natłoku pracy czasem siś zapomina o jakości albo tym bardziej o jakimś podsumowaniu, w tym poproszeniu o rekomandacje! Dzieki!!!

    1. Proś! :)Z pewnością dostaniesz, a dzięki nim, łatwiej Ci będzie nawiązać współpracę z kolejnym klientem 🙂

  3. Wydawało mi się, że dawanie/otrzymywanie rekomendacji to coś naturalnego. Tymczasem moja firma odmówiła pod tym względem współpracy. Sporo się dzieje, duże zmiany kadrowe i strukturalne, wiele osób zrezygnowało i mimo, że mieli ogromny wkład w rozwój firmy nie otrzymali rekomendacji. Smutne to!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *